Beneficiile alergarii pe banda – ce trebuie sa stiti

Fie ca sunteti in sala de sport sau pe o banda de alergat, antrenamentul fizic realizat in interior poate fi o optiune excelenta de a mentine un nivel bun al activitatii fizice. Va prezentam cateva sfaturi pentru a spori beneficiile, pentru a evita ranile si pentru a va distra in timp ce ramaneti in forma.

Antrenamentul in aer liber este de obicei cel mai distractiv si mai sanatos mod de a face o activitate fizica, dar, adesea, din cauza lipsei de timp, distanta sau vreme, mentinerea unui exercitiu de rutina este complicata. Prin urmare, tot mai multi oameni apeleaza la sala de sport sau cumpara un dispozitiv pentru a face miscare. Va spunem tot ce trebuie sa stiti pentru a incepe sa alergati pe banda si sa va bucurati de ea.

Intrebarile sunt multe: Este bine sa alergati pe banda? Care sunt beneficiile? Cum sa alegati pe banda? Care sunt cele mai bune benzi de alergare de pe piata? Care sunt brandurile de banda de alergare recomandate? Este mai bine sa mergi pe banda sau sa alergi? Cum sa pierdeti greutatea cand alergati pe banda? Aici, raspunsurile de care aveti nevoie pentru a va oferi instruire in interior si cheia pentru a va mentine activitatea fizica pe tot parcursul anului.

Beneficiile alergarii pe banda

Banda de alergare, eliptica si bicicletele stationare, apartin asa-numitului aparat de antrenament cardiovascular: beneficiile lor nu sunt atat de mult legate de tonifiere, ci de capacitatea aeroba, rezistenta si sanatatea inimii.

Desigur, totul depinde de utilizare, de frecventa si de intensitate, dar cu o rutina buna de antrenament, beneficiile mersului pe jos sau alergatului pe o banda sunt multe:

  • Imbunatateste sanatatea cardiovasculara
  • Imbunatateste capacitatea aeroba
  • Ajuta la mentinerea greutatii sub control
  • Genereaza endorfine, ceea ce sporeste bunastarea
  • Imbunatateste circulatia si, prin urmare, este benefic pentru celulita
  • Imbunatateste valorile glicemiei si reduce riscul de diabet
  • Tonifica muschii corpului
  • Ajuta la reducerea stresului

Parintii activi au copii mai putin stresati si acesta este motivul

In era digitala, este foarte dificil sa-i dezlipesti pe cei mici de gadgeturile lor si sa-i faci sa mearga afara si sa consume putina energie. Dar, potrivit stiintei, cea mai buna tactica pentru a realiza acest lucru ar putea fi aceea de a stabili exemplul. Un studiu recent a aratat ca, copiii care au parinti activi, tind sa faca mai multe activitati fizice.

Desi cercetatorii au aratat clar ca simplul fapt ca parintii sunt mai activi nu garanteaza faptul ca si copilul va fi mai activ, s-a demonstrat ca influenta parintilor activi are un impact direct asupra stilului de viata al copiilor lor. De fapt, la fiecare 20 de minute de activitate fizica a parintilor, creste intre 5 si 10 minute timpul petrecut de copiii lor facand miscare.

Vorbind de timp, expertii recomanda ca cei mici sa aiba cel putin 60 de minute de exercitii moderate pana la intense in fiecare zi. Pentru adulti, Centrele pentru Controlul si Prevenirea Bolilor (CDC) recomanda cel putin 150 de minute de activitate fizica moderata pana la intensa pe saptamana. Asadar, daca contrastam acest lucru cu rezultatele studiului canadian, putem vedea ca nu este atat de dificil pentru parintii activi sa-si faca copiii sa se supuna activitatii fizice minime, daca ii implica in activitatile lor.

Oricum, efortul este meritat, deoarece beneficiile de a avea copii activi sunt multe. Copiii activi cresc cu oase si muschi mai puternici si sanatosi. Exercitiul ajuta la reducerea greutatii si controlul greutatii, previne, de asemenea, aparitia bolilor cronice cum ar fi obezitatea, diabetul si hipertensiunea.

Impactul emotional. Se demonstreaza ca activitatea fizica scade nivelurile de anxietate, depresie si stres, motiv pentru care a avea parintii activi afecteaza copiii in mod emotional si psihologic. Parintii care fac exercitii fizice sunt mai putin stresati, iar copiii lor adesea simuleaza acest comportament, obtinand aceleasi rezultate. In plus, practicarea activitatii fizice impreuna, consolideaza legatura de familie.

 

Lucruri de luat in considerare atunci cand cumparati un set condimente

Sigur in bucataria dvs. aveti o mare varietate de recipiente din diferite materiale, forme si dimensiuni pentru a stoca alimentele. Cu toate acestea, nu toate sunt practice, sanatoase sau ecologice. De aceea dezvaluim lista noastra pentru a alege cel mai bun set condimente pentru depozitarea corespunzatoare.

Ierburile si mirodeniile prezente in bucatariile si caminele noastre, timp de secole, ofera o gama inepuizabila de arome si nuante pentru toate felurile noastre de mancare. In general, locul ideal pentru pastrarea mirodeniilor este unul rece, uscat si protejat de lumina.

Lucruri de luat in considerare atunci cand cumparati un set condimente

Una dintre cele mai clasice propuneri este de a le depozita in borcane de sticla care pot fi plasate pe o tava suspendata langa bucatarie. Ele pot fi, de asemenea, plasate pe o parte pentru a profita la maximum de spatiu.

O alta solutie practica este de a le aranja intr-o cutie de condimente. Aici pot fi depozitate in borcane separate de sticla si in diferite formate, in functie de marimea sertarului. O obtiune este, de asemenea, alegerea unui set condimente metalic, care este usor de curatat.

Daca credeti ca singurul lucru pe care trebuie sa-l luati in considerare atunci cand alegeti un set condimente este capacitatea sa de a depozita condimentele, ganditi-va mai bine. Aceste seturi au o varietate de caracteristici importante pe care doriti sa le luati in considerare.

Dimensiunea si reglabilitatea: Un set condimente trebuie sa fie capabil sa se potriveasca cu spatiul pe care il aveti la dispozitie, maximizand totodata acel spatiu. Daca aveti un dulap foarte ingust si inalt, nu doriti ca rafturile dvs. de condimente sa piarda jumatatea superioara a spatiului, de exemplu. Reglabilitatea in designul unui raft de condimente poate rezolva aceasta problema.

Design si aspect: Consideratiile de proiectare sunt esentiale si pentru rafturile de condimente. Daca veti depozita un set condimente in interiorul unui dulap, este posibil sa nu fiti atat de ingrijorati de aspectul sau. Dar daca mirodeniile vor fi afisate ca parte a decorului dvs. de bucatarie, veti dori un set condimente cu un aspect placut.

Sporturi de apa la moda in 2018

Caiac, surfing, kite surfing, surfing, rafting, windsurfing, scufundari, wakeboarding, aerobic de apa … In lunile calde se pot face activitatati fizice in apa, un plan care combina natura, exercitii fizice si bucurie.

Acest tip de activitate este intotdeauna mult mai intensa decat majoritatea sporturilor pe care le putem practica pe uscat, pentru ca, pentru a face acest lucru, punem intregul corp in actiune. Sporturile de apa pot imbunatati ritmul nostru cardiovascular, exercita toti muschii corpului, pentru a imbunatati coordonarea noastra, echilibru si agilitate si, nu in ultimul rand, ajuta la combaterea stresului si a anxietatii. Va spunem ce aveti nevoie pentru a va alatura acestei miscari care castiga tot mai multi adepti.

Sporturi de apa la moda in 2018
Daca va place sa faceti o activitate fizica care va permite sa combinati o activitate intensa, contactul cu natura si distractia, sporturile de apa pot fi o optiune excelenta pentru dumneavoastra. Alegerile sunt multe: caiac, surfing, kite surfing, rafting, windsurfing, scufundari, wakeboard, bodyboard, stand up paddle (SUP), schi nautic si multe altele. Unele sunt considerate sporturi extreme, dar altele sunt potrivite pentru toate varstele, luand masuri de siguranta corespunzatoare.

Multi sunt incurajati sa incerce sporturi acvatice in timpul vacantelor si sunt aliati excelenti atunci cand mergem la camping. Daca acesta este cazul dvs. si doriti sa inregistrati momentul, o optiune excelenta este sa cumparati o camera foto impermeabila, cum ar fi un Go Pro sau SJcam, pentru a inregistra videoclipuri si pentru a salva o memorie fantastica.

Flyboard
Un sport pe apa care a inceput sa castige mai multa popularitate cu cativa ani in urma. Este o activitate extrem de distractiva care va permite sa zburati peste apa si sa ajungeti la mai mult de zece metri inaltime, folosind o placa conectata la o bicicleta cu apa care are particularitatea de a propulsa sportivul in sus.

Cable Sky
Acesta este un tip de schi pe apa in care atletul este tras cu un cablu situat la aproximativ opt metri inaltime. Viteza medie care poate fi atinsa este de aproximativ 31 de kilometri pe ora, iar productia este intotdeauna in picioare.

Rafting: consta in a face traseul raului in directia curentului prin ape cu un anumit grad de turbulenta. Se poate face in canoe sau pluta.

Jet ski: este o mare optiune de a te distra in apa.

 

Sfaturi pentru un antrenament reusit la domiciliu

Daca nu aveti timp sau programele dvs. sunt impotriva salii de sport, puteti face antrenamentul fara a parasi casa dumneavoastra. Impartasim cateva idei pentru a incuraja activitatea fizica „acasa”.

Aproape oricine stie ca activitatea fizica are un impact direct asupra bunastarii noastre si asupra sanatatii noastre. Dar cei mai multi cred ca pentru a face miscare trebuie sa mergeti la o sala de gimnastica, sa alergati in aer liber, sa cumparati o bicicleta, si nu e asa. Desigur, acestea sunt optiuni bune, dar putem, de asemenea, sa ne punem corpul in miscare si sa obtinem rezultate excelente fara a parasi casa. Impartasim sfaturi si idei bune pentru o buna pregatire acasa.

Punctul de plecare este revizuirea unor asociatii. Exista mai multe alternative pentru activitatea fizica, fara a fi nevoie sa faceti un sport: puteti dansa, sari pe o trambulina, cumpara o bicicleta stationara sau o banda de alergare sau pur si simplu sa va bucurati de cursuri si programe de antrenament pe YouTube, fara a cheltui vreun ban.

Cheia pentru un antrenament acasa

Inainte de a incepe activarea rutinei noastre de exercitii de acasa, este important sa incorporam cateva elemente care vor ajuta la distragerea muncii si ne vor permite sa atingem obiectivele asteptate.

Imbracaminte adecvata
Este esential sa purtati haine confortabile, imbracaminte sportiva si pantofi adecvati. Daca ne pregatim in pijamale si fara un program fix, este putin probabil ca acesta sa devina un antrenament care este sustinut in timp.

Concentratie completa
Cea mai buna cale pentru ca antrenamentul sa se traduca intr-un rezultat eficient este sa se evite distragerile: este interzisa preluarea telefonului mobil in zona de antrenament. Pentru a evita tentatia, inlocuiti-l cu un cronometru pentru a va lua timp daca activitatea o cere.

Alegeti exercitiul personalizat
Este foarte dificil sa aveti un antrenament serios acasa, daca nu va bucurati de el. De aceea este esential sa alegeti ceva ce va place. Si daca nu puteti vizualiza nimic care va ingaduie, ganditi-va la o banda de alergare sau la o bicicleta stationara pe care o puteti utiliza in timp ce vizionati serialul preferat sau stirile. Daca preferati ceva mai calm, pentru a scadea stresul, puteti incerca diferite tipuri de yoga, pentru a gasi unul care va convine.

Tehnologia, cel mai bun aliat
Datorita internetului, puteti avea acasa, fara a cheltui un ban, tot felul de cursuri si rutine de exercitii fizice. Pur si simplu introduceti YouTube pentru a va scufunda intr-o varietate de optiuni care va vor surprinde. Cu ajutorul unui televizor inteligent, puteti sa va antrenati la momentul potrivit si sa schimbati activitatile astfel incat sa nu va plictisiti.

Hidratati-va corect
Este esentiala o mica sticla de apa sau o alta bautura care sa va hidrateze. O buna hidratare inainte si dupa antrenament faciliteaza performanta si intarzie dezvoltarea oboselii.

Cum se aplica oja semipermanenta 3 in 1 canni

Conceptul de „manichiura semipermanenta” se refera, in general, la manichiura uscata la UV sau LED, fie pe unghii artificiale – gel sau acril – fie aplicata direct pe unghiile naturale.

Este o manichiura ideala si durabila care va permite sa desfasurati orice activitate- cand faceti sport, de exemplu, sau daca aveti mainile inmuiate mult timp – pe plaja, la inot, etc. – fara a-si pierde stralucirea si nu trebuie sa o reinnoiti la fiecare cateva zile.

Diferitele branduri de oja semipermanenta 3 in 1

Exista multe lacuri pentru manichiura semipermanenta pe piata, de diferite calitati. Este important sa alegeti un brand bun, sa investiti foarte mult in cercetare si dezvoltare, ceea ce garanteaza sanatatea unghiilor voastre.

Avantaje oja semipermanenta 3 in 1 canni: durata, stralucirea si sanatatea unghiilor

    •  Rezista pana la 14 zile.
    • Aduce o stralucire incomparabila
    •  Raport calitate excelent al preturilor.

Singurul dezavantaj: purtati aceeasi culoare timp de 14 zile

Fiind mai durabil, singurul dezavantaj major al acestui tip de oja semipermanenta 3 in 1 canni este acela ca nu va permite sa schimbati culoarea la fel de des ca o manichiura obisnuita.

Cum se aplica oja semipermanenta 3 in 1 canni?

Poate fi aplicata pe unghiile naturale sau pe unghii acrilice. Se aplica in trei straturi: un strat de lac care se usuca cu lumina UV sau LED pentru cateva secunde, un al doilea strat care este uscat din nou pentru cateva secunde si un strat superior transparent la sfarsit, care este uscat din nou.

In aplicarea de oja semipermanenta 3 in 1 canni este foarte importanta starea unghiilor, deci este foarte recomandat sa utilizati un produs de calitate.

Cum se elimina?

Oja semipermanenta de calitate este indepartata prin inmuierea unghiilor in apa calda, introducand pe fiecare unghie o discheta inmuiata intr-un produs de indepartare al fiecarui brand, lasandu-l sa actioneze timp de aproximativ 15 minute prin impachetarea fiecarui deget in folie de aluminiu. Dupa acest timp, stratul poate fi indepartat foarte usor prin exfoliere delicata.

 

Sporturi in aer liber: placerea de ne antrena in aer liber

Activitatea fizica, bunastarea si alimentatia sanatoasa merg mana in mana, nu exista nici o indoiala. Dar exista modalitati de a profita si mai mult de aceasta combinatie sanatoasa prin sporturi in aer liber.

Activitati in aer liber
Una dintre cele mai utile optiuni pentru a incepe sa faceti sport in aer liber este sa cumparati o bicicleta si sa inlocuiti pe cat posibil autoturismul si transportul public. La inceput pare un pic cam complex, dar este o chestiune de incurajare. Puteti incepe cu bicicleta la locul de munca sau la facultate o zi sau doua zile pe saptamana, si apoi creste frecventa. Este un vehicul foarte util si economic care, in plus fata de ingrijirea sanatatii dvs., prezinta acum multe probleme mediului inconjurator.

In intreaga lume, variante cum ar fi mersul pe jos (mers pe jos de mare intensitate), plimbari cu role, drumetii si alergari sunt in crestere. In orase exista locuri frumoase deschise, cum ar fi parcurile si pietele, unde puteti sa va miscati liber in timp ce respirati aerul de o calitate mai buna si sa luati acasa o doza buna de oxigen. Puteti adauga in rucsac unele accesorii pentru a va antrena pe iarba.

Mersul pe jos printre munti si paduri sau langa o laguna ne pune in contact cu natura si are un impact imens asupra bunastarii personale, la orice varsta.

Pe de alta parte, daca aveti posibilitatea sa traiti undeva cu rau sau cu mare, practicarea sporturilor nautice fara motor – cum ar fi surfingul, windsurfingul sau vasla – sau chiar inotul, printre alte optiuni, devin variantele ideale ale miscarii sanatoase ecologice. Inotul ne permite nu numai sa lucram toti muschii, ci si sa imbunatatim sanatatea cardiorespiratorie si sa reducem stresul.

In cele din urma, in multe parcuri si locuri verzi, oameni de diferite varste vin impreuna pentru a face yoga sau Tai Chi sau pentru a lua cursuri de gimnastica cu un profesor.

Mijloace de transport rapide si ecologice pentru deplasarea prin orasele aglomerate

Va spunem care sunt cele mai bune si mai moderne mijloace de transport ecologic care, datorita designurilor lor bune si caracteristicilor avansate, va pot facilita deplasarea in fiecare zona a orasului:

Biciclete electrice Raleigh E Bike R26

Aceasta bicicleta atinge o viteza de 30 de kilometri pe ora si, pentru a face lucrurile mai usoare pentru ciclist, are o placa indicator de incarcare mini cu selector cu trei trepte (low, medium si high). Ea are, de asemenea, un senzor in caseta de pedala care detecteaza miscarea picioarelor pentru a permite functionarea motorului.

Bateria sa este amplasata in suportul pachetului si dureaza intre 4 si 5 ore pentru a se reincarca complet, atingand un interval de 40 de kilometri. Acestea sunt detasabile in cazul in care trebuie sa transportati bicicleta, care cantareste 24 de kilograme datorita cadrului sau, iar piesele sunt din aluminiu.

Skateboard electric S13 Sport One Wheel cu Bluetooth

Valurile marii sau pantele cu zapada ale unui munte … Totul poate fi sub picioarele noastre cu Skateboard Electrico S13. Cu o singura roata centrala, motor electric de 500 W, senzor giroscopic si sistem de inclinare de pana la 18 grade, a fost proiectat pentru a fi utilizat fara complicatii si pentru a va deplasa repede in orice oras.

Cu luminile sale LED pe partea frontala si pe flancurile laterale, se pare ca are o viteza maxima de 18 kilometri pe ora. Reincarcarea bateriei este foarte simpla si dureaza doar 1 ora. Datorita sistemului sau de conectivitate Bluetooth, puteti sa sincronizati smartphone-ul cu Skateboard-ul, care are doua difuzoare pentru a va bucura de muzica buna in timp ce navigati.

Segway Airwheel S3 Electric Xiaomi Ninebot

Cu o autonomie de 45 de kilometri si o viteza maxima de 18 km / h, Airwheel S3 are tot ceea ce este necesar pentru ca traseele urbane sa ajunga la o alta dimensiune. Datorita conexiunii Bluetooth, va permite sa ascultati muzica si sa controlati fiecare element prin intermediul ecranului digital incorporat.

Forma ghidonului acestui tip de scuter segway electric a fost special adaptata pentru a preveni leziunile provocate de vibratii sau impact cu obiecte, cum ar fi pietre sau denivelari care pot fi prezente pe suprafata terenului.

Skateboard-uri electrice

Un skateboard electric este modalitatea perfecta de a face excursii la sala de sport, la locul de munca sau doar pentru a va distra si relaxa in jurul parcului.

Practic, este un skateboard care a evoluat prin adaugarea unui motor electric la functiile sale. Exista multe optiuni si preturi disponibile.

Cum alegem o bicicleta in functie de nevoile noastre

Din ce in ce mai multi oameni folosesc bicicleta pentru a se deplasa in oras, atat pentru a merge la serviciu, cat si pentru a face o plimbare in weekend. Dar cand vrem sa cumparam bicicleta proprie, deseori nu stim de unde sa incepem. Pentru a va oferi o mana de ajutor, va impartasim cateva sfaturi care va vor ajuta cu siguranta sa alegeti bicicleta potrivita.

Tipuri de biciclete

Atunci cand alegeti o bicicleta, este important sa va ganditi la ce o veti folosi: daca este pentru oras, pentru a face sport sau doar pentru a va deplasa; daca preferati calitatea sau „frumusetea”; daca intentionati sa o utilizati pe drumuri murdare, etc.

Biciclete urbane

Ele sunt rapide si confortabile, deci este tipul ideal de bicicleta pentru a merge in oras. Ele favorizeaza o buna pozitie a coloanei vertebrale. Acestea sunt concepute pentru uzul recreational. Daca sunteti interesati sa va antrenati la viteze mari, nu este ideala pentru dvs.

Biciclete pliabile

O alternativa foarte moderna este bicicleta pliabila, deoarece are multe avantaje, cum ar fi dimensiunea si usurinta de stocare si transfer. Folositi-o si, cand ajungeti la destinatie, o pliati in 2 sau 3 – in functie de marca – si o puteti lasa in orice colt, fara a provoca inconveniente. Acesta ocupa mai putin loc decat un scaun.

Biciclete de plimbare si de plaja

Aceste biciclete sunt caracterizate prin faptul ca sunt cele mai ieftine si cele mai confortabile. In general, acest tip de bicicleta este folosit pentru scurte plimbari. Avantajul pe care il au este ca acestea sunt foarte rezistente datorita compozitiei materialelor economice. Dezavantajul ar fi ca nu puteti face calatorii foarte lungi, mai ales in acele locuri unde suprafata necesita amortizare sau schimbare de viteza.

Biciclete pentru munte

Bicicletele Mountain Bike sunt cele mai utilizate si cele mai vandute pe piata datorita versatilitatii lor deosebite. Acestea sunt concepute pentru toate tipurile de trasee: de la trasee lungi pana la trasee scurte, in zone stancoase si murdare, precum si pe trotuar. Sunt biciclete foarte rezistente cu anvelope largi si cu o mare varietate de modele compuse din diferite materiale.

Biciclete de competitie

Bicicletele pentru competitie – viteza este principala lor caracteristica. Deoarece greutatea este un factor important sunt bicicletele usoare cu anvelope inguste . Utilizarea lor este foarte specifica, deoarece nu pot fi folosite in afara pistei. Principalul dezavantaj pe care il au este pozitia lor incomoda, mentinand spatele indoit si indreptat inainte.

 

De ce este bine sa mergem cu bicicleta in fiecare zi

Beneficiile ciclismului sunt atat de multe, incat bicicleta a devenit cel mai in crestere mijloc de transport din lume. Faceti cunostinta cu ea si alaturati-va tendintei.

Pedalatul este la moda. Este economic, distractiv si este un plan ideal de impartasit cu prietenii, partenerii sau familia. In plus, aceasta are avantaje deosebite pentru corpul dvs., deoarece este una dintre cele mai complete activitati fizice. Va spunem care sunt avantajele mersului pe bicicleta pentru a intelege de ce atat de multe orase promoveaza ciclismul si ne invita sa participam la aceasta tendinta globala.

In plus, virtutile bicicletei depasesc caracterul personal. Ea reprezinta un mijloc de transport ecologic care nu genereaza daune asupra mediului, contribuind la niveluri mai scazute de poluare.

Beneficiile mersului pe bicicleta

● Beneficiile de a merge cu bicicleta in fiecare zi sunt multe, deoarece ciclismul este un sport foarte complet. Cunoasterea beneficiilor poate fi un stimulent deosebit pentru a schimba unele obiceiuri si a inlocui masina pentru a ajunge la locul de munca, la facultate sau pentru a opta pentru o plimbare.

● Mersul pe bicicleta slabeste: bicicleta este un aliat puternic atunci cand vine vorba de combaterea greutatii si a diabetului. Permite arderea a aproximativ 300 de calorii intr-o jumatate de ora de pedalare intr-un ritm linistit, si chiar mai mult daca mergi mai usor. Potrivit Școlii de Sanatate Publica din Harvard, ciclismul de doar 5 minute pe zi poate ajuta femeile sa scada in greutate.

● Intareste corpul: bicicleta intareste muschii, imbunatateste pozitia si previne durerile de spate. Este ideala pentru picioare puternice, tonifiate si are rezultate excelente pentru fesieri si abdomen.

● Reduce abdomenul: bicicleta ajuta la imbunatatirea aspectului nostru fizic. Pedaland in fiecare zi, vom obtine un abdomen plat si un corp mult mai tonifiat. Este foarte buna pentru a lupta impotriva celulitei deoarece imbunatateste circulatia.

 

« Older posts