Month: ianuarie 2018

Sporturi de apa la moda in 2018

Caiac, surfing, kite surfing, surfing, rafting, windsurfing, scufundari, wakeboarding, aerobic de apa … In lunile calde se pot face activitatati fizice in apa, un plan care combina natura, exercitii fizice si bucurie.

Acest tip de activitate este intotdeauna mult mai intensa decat majoritatea sporturilor pe care le putem practica pe uscat, pentru ca, pentru a face acest lucru, punem intregul corp in actiune. Sporturile de apa pot imbunatati ritmul nostru cardiovascular, exercita toti muschii corpului, pentru a imbunatati coordonarea noastra, echilibru si agilitate si, nu in ultimul rand, ajuta la combaterea stresului si a anxietatii. Va spunem ce aveti nevoie pentru a va alatura acestei miscari care castiga tot mai multi adepti.

Sporturi de apa la moda in 2018
Daca va place sa faceti o activitate fizica care va permite sa combinati o activitate intensa, contactul cu natura si distractia, sporturile de apa pot fi o optiune excelenta pentru dumneavoastra. Alegerile sunt multe: caiac, surfing, kite surfing, rafting, windsurfing, scufundari, wakeboard, bodyboard, stand up paddle (SUP), schi nautic si multe altele. Unele sunt considerate sporturi extreme, dar altele sunt potrivite pentru toate varstele, luand masuri de siguranta corespunzatoare.

Multi sunt incurajati sa incerce sporturi acvatice in timpul vacantelor si sunt aliati excelenti atunci cand mergem la camping. Daca acesta este cazul dvs. si doriti sa inregistrati momentul, o optiune excelenta este sa cumparati o camera foto impermeabila, cum ar fi un Go Pro sau SJcam, pentru a inregistra videoclipuri si pentru a salva o memorie fantastica.

Flyboard
Un sport pe apa care a inceput sa castige mai multa popularitate cu cativa ani in urma. Este o activitate extrem de distractiva care va permite sa zburati peste apa si sa ajungeti la mai mult de zece metri inaltime, folosind o placa conectata la o bicicleta cu apa care are particularitatea de a propulsa sportivul in sus.

Cable Sky
Acesta este un tip de schi pe apa in care atletul este tras cu un cablu situat la aproximativ opt metri inaltime. Viteza medie care poate fi atinsa este de aproximativ 31 de kilometri pe ora, iar productia este intotdeauna in picioare.

Rafting: consta in a face traseul raului in directia curentului prin ape cu un anumit grad de turbulenta. Se poate face in canoe sau pluta.

Jet ski: este o mare optiune de a te distra in apa.

 

Sfaturi pentru un antrenament reusit la domiciliu

Daca nu aveti timp sau programele dvs. sunt impotriva salii de sport, puteti face antrenamentul fara a parasi casa dumneavoastra. Impartasim cateva idei pentru a incuraja activitatea fizica „acasa”.

Aproape oricine stie ca activitatea fizica are un impact direct asupra bunastarii noastre si asupra sanatatii noastre. Dar cei mai multi cred ca pentru a face miscare trebuie sa mergeti la o sala de gimnastica, sa alergati in aer liber, sa cumparati o bicicleta, si nu e asa. Desigur, acestea sunt optiuni bune, dar putem, de asemenea, sa ne punem corpul in miscare si sa obtinem rezultate excelente fara a parasi casa. Impartasim sfaturi si idei bune pentru o buna pregatire acasa.

Punctul de plecare este revizuirea unor asociatii. Exista mai multe alternative pentru activitatea fizica, fara a fi nevoie sa faceti un sport: puteti dansa, sari pe o trambulina, cumpara o bicicleta stationara sau o banda de alergare sau pur si simplu sa va bucurati de cursuri si programe de antrenament pe YouTube, fara a cheltui vreun ban.

Cheia pentru un antrenament acasa

Inainte de a incepe activarea rutinei noastre de exercitii de acasa, este important sa incorporam cateva elemente care vor ajuta la distragerea muncii si ne vor permite sa atingem obiectivele asteptate.

Imbracaminte adecvata
Este esential sa purtati haine confortabile, imbracaminte sportiva si pantofi adecvati. Daca ne pregatim in pijamale si fara un program fix, este putin probabil ca acesta sa devina un antrenament care este sustinut in timp.

Concentratie completa
Cea mai buna cale pentru ca antrenamentul sa se traduca intr-un rezultat eficient este sa se evite distragerile: este interzisa preluarea telefonului mobil in zona de antrenament. Pentru a evita tentatia, inlocuiti-l cu un cronometru pentru a va lua timp daca activitatea o cere.

Alegeti exercitiul personalizat
Este foarte dificil sa aveti un antrenament serios acasa, daca nu va bucurati de el. De aceea este esential sa alegeti ceva ce va place. Si daca nu puteti vizualiza nimic care va ingaduie, ganditi-va la o banda de alergare sau la o bicicleta stationara pe care o puteti utiliza in timp ce vizionati serialul preferat sau stirile. Daca preferati ceva mai calm, pentru a scadea stresul, puteti incerca diferite tipuri de yoga, pentru a gasi unul care va convine.

Tehnologia, cel mai bun aliat
Datorita internetului, puteti avea acasa, fara a cheltui un ban, tot felul de cursuri si rutine de exercitii fizice. Pur si simplu introduceti YouTube pentru a va scufunda intr-o varietate de optiuni care va vor surprinde. Cu ajutorul unui televizor inteligent, puteti sa va antrenati la momentul potrivit si sa schimbati activitatile astfel incat sa nu va plictisiti.

Hidratati-va corect
Este esentiala o mica sticla de apa sau o alta bautura care sa va hidrateze. O buna hidratare inainte si dupa antrenament faciliteaza performanta si intarzie dezvoltarea oboselii.

Cum se aplica oja semipermanenta 3 in 1 canni

Conceptul de „manichiura semipermanenta” se refera, in general, la manichiura uscata la UV sau LED, fie pe unghii artificiale – gel sau acril – fie aplicata direct pe unghiile naturale.

Este o manichiura ideala si durabila care va permite sa desfasurati orice activitate- cand faceti sport, de exemplu, sau daca aveti mainile inmuiate mult timp – pe plaja, la inot, etc. – fara a-si pierde stralucirea si nu trebuie sa o reinnoiti la fiecare cateva zile.

Diferitele branduri de oja semipermanenta 3 in 1

Exista multe lacuri pentru manichiura semipermanenta pe piata, de diferite calitati. Este important sa alegeti un brand bun, sa investiti foarte mult in cercetare si dezvoltare, ceea ce garanteaza sanatatea unghiilor voastre.

Avantaje oja semipermanenta 3 in 1 canni: durata, stralucirea si sanatatea unghiilor

    • ┬áRezista pana la 14 zile.
    • Aduce o stralucire incomparabila
    • ┬áRaport calitate excelent al preturilor.

Singurul dezavantaj: purtati aceeasi culoare timp de 14 zile

Fiind mai durabil, singurul dezavantaj major al acestui tip de oja semipermanenta 3 in 1 canni este acela ca nu va permite sa schimbati culoarea la fel de des ca o manichiura obisnuita.

Cum se aplica oja semipermanenta 3 in 1 canni?

Poate fi aplicata pe unghiile naturale sau pe unghii acrilice. Se aplica in trei straturi: un strat de lac care se usuca cu lumina UV sau LED pentru cateva secunde, un al doilea strat care este uscat din nou pentru cateva secunde si un strat superior transparent la sfarsit, care este uscat din nou.

In aplicarea de oja semipermanenta 3 in 1 canni este foarte importanta starea unghiilor, deci este foarte recomandat sa utilizati un produs de calitate.

Cum se elimina?

Oja semipermanenta de calitate este indepartata prin inmuierea unghiilor in apa calda, introducand pe fiecare unghie o discheta inmuiata intr-un produs de indepartare al fiecarui brand, lasandu-l sa actioneze timp de aproximativ 15 minute prin impachetarea fiecarui deget in folie de aluminiu. Dupa acest timp, stratul poate fi indepartat foarte usor prin exfoliere delicata.