In aceste zile, Cristiano Ronaldo este unul dintre cei mai discutati fotbalisti din showbiz, din cauza mutarii sale de la Real Madrid la Juventus. Cu toate acestea, este cunoscut, in plus fata de priceperea si schimbarile care il asteapta, si pentru determinarea sa ca sportiv si grija pe care o are pentru bunastarea sa. Potrivit mai multor surse, la care se adauga fotografii postate de fotbalist pe contul lui Instagram, Ronaldo a fost intotdeauna deosebit de atent la dieta lui, care, potrivit multora, este unul dintre motivele succesului sau.

Acesta, de fapt, se mandreste cu o forma fizica care este pur si simplu de invidiat si este rodul multor sacrificii si unei perseverente comuna catorva. Cu doar 7% din masa de grasime, Cristiano reuseste sa fie mai atletic decat jucatorii mult mai tineri ca el, afisand un corp de invidiat. Din acest motiv, am decis sa va dezvaluim dieta lui, incercand sa-i intelegeti secretele.

Dieta lui Cristiano Ronaldo – cum sa fii mereu in forma perfecta

Fotbalistul consuma, de obicei, o masa mica, la fiecare 3 sau 4 ore, pentru un total de sase mese pe zi, inclus intr-un program saptamanal de antrenament in sala de sport cel putin 5 zile din 7.

Meniul sau, facut de seful echipei nationale portugheze, este foarte simplu si se bazeaza pe alimente nutritive si sarace in zaharuri rafinate. Sa aflam una dintre zilele sale obisnuite din punct de vedere alimentar.

Mic dejun: suc de portocale, oua, toasturi cu sunca si branza usoara
Gustari: Fructe sau legume. Acestea sunt de obicei una sau doua.
Pranz: Salata cu pui in zile normale. In cazul exista un efort fizic special, sunt introdusi carbohidrati, cum ar fi paine sau paste integrale si, de asemenea, de fructe.
Gustari: fructe
Cina: Carne alba sau peste cu orez sau fasole

Alimentele evitate in mod expres sunt cele bazate pe zaharuri rafinate, alcool si produse alimentare preambalate. Alimentele care sunt foarte rar consumate si numai avand in vedere ocazii speciale, sunt feluri de mancare tipice din tara sa natala, cateva pahare de vin si o felie de tort.

In timpul zilei consuma suficienta apa pentru a se mentine in mod constant hidratat, in timp ce atunci cand se antreneaza, opteaza pentru bauturi energizante tip izotonice care sunt create in special pentru a evita prezenta zaharurilor, la care se adauga vitamine si electroliti din grupa B. Desigur, nu merge niciodata la somn cu stomacul plin, dar, mai ales dupa cina, asteapta cel putin doua ore inainte de a merge la culcare.

Cu toate acestea, odihna este, de asemenea, importanta, astfel incat sa doarma cel putin 8 ore pe noapte.