Daca nu aveti timp sau programele dvs. sunt impotriva salii de sport, puteti face antrenamentul fara a parasi casa dumneavoastra. Impartasim cateva idei pentru a incuraja activitatea fizica „acasa”.

Aproape oricine stie ca activitatea fizica are un impact direct asupra bunastarii noastre si asupra sanatatii noastre. Dar cei mai multi cred ca pentru a face miscare trebuie sa mergeti la o sala de gimnastica, sa alergati in aer liber, sa cumparati o bicicleta, si nu e asa. Desigur, acestea sunt optiuni bune, dar putem, de asemenea, sa ne punem corpul in miscare si sa obtinem rezultate excelente fara a parasi casa. Impartasim sfaturi si idei bune pentru o buna pregatire acasa.

Punctul de plecare este revizuirea unor asociatii. Exista mai multe alternative pentru activitatea fizica, fara a fi nevoie sa faceti un sport: puteti dansa, sari pe o trambulina, cumpara o bicicleta stationara sau o banda de alergare sau pur si simplu sa va bucurati de cursuri si programe de antrenament pe YouTube, fara a cheltui vreun ban.

Cheia pentru un antrenament acasa

Inainte de a incepe activarea rutinei noastre de exercitii de acasa, este important sa incorporam cateva elemente care vor ajuta la distragerea muncii si ne vor permite sa atingem obiectivele asteptate.

Imbracaminte adecvata
Este esential sa purtati haine confortabile, imbracaminte sportiva si pantofi adecvati. Daca ne pregatim in pijamale si fara un program fix, este putin probabil ca acesta sa devina un antrenament care este sustinut in timp.

Concentratie completa
Cea mai buna cale pentru ca antrenamentul sa se traduca intr-un rezultat eficient este sa se evite distragerile: este interzisa preluarea telefonului mobil in zona de antrenament. Pentru a evita tentatia, inlocuiti-l cu un cronometru pentru a va lua timp daca activitatea o cere.

Alegeti exercitiul personalizat
Este foarte dificil sa aveti un antrenament serios acasa, daca nu va bucurati de el. De aceea este esential sa alegeti ceva ce va place. Si daca nu puteti vizualiza nimic care va ingaduie, ganditi-va la o banda de alergare sau la o bicicleta stationara pe care o puteti utiliza in timp ce vizionati serialul preferat sau stirile. Daca preferati ceva mai calm, pentru a scadea stresul, puteti incerca diferite tipuri de yoga, pentru a gasi unul care va convine.

Tehnologia, cel mai bun aliat
Datorita internetului, puteti avea acasa, fara a cheltui un ban, tot felul de cursuri si rutine de exercitii fizice. Pur si simplu introduceti YouTube pentru a va scufunda intr-o varietate de optiuni care va vor surprinde. Cu ajutorul unui televizor inteligent, puteti sa va antrenati la momentul potrivit si sa schimbati activitatile astfel incat sa nu va plictisiti.

Hidratati-va corect
Este esentiala o mica sticla de apa sau o alta bautura care sa va hidrateze. O buna hidratare inainte si dupa antrenament faciliteaza performanta si intarzie dezvoltarea oboselii.